
Homestaging a fotostaging je pevně spjatý s profesionální prezentací nemovitostí. Jak jsme si již několikrát zmínili dříve, v dnešní době prodávají, nejen nemovitosti, emoce. Proto je při prodeji velmi důležité nemovitost nachystat tak, abychom na nemovitost přivedli maximální počet kupců. K tomu nám může sloužit homestaging. Tato služba se využívá převážně v prázdných nemovitostech, kde již nikdo nebydlí a je určená k prodeji. Tento typ prodeje mám nejraději, protože si s nemovitostí můžu hrát dle vlastních představ a patřičně se zde vždycky pracovně „vyřádím“.
Při prodeji je důležité homestaging využívat, protože většina klientů, kteří se nepohybují na realitním trhu nebo podobném odvětví, nedisponují dostatečnou představivostí, jak by mohlo jejich bydlení v budoucnu vypadat. Již několikrát se mně stalo, že klient koupi dané nemovitosti zavrhl do doby, než jsem mu udělal představu pomocí homestagingu nebo virtuálnímu stagingu, což je jeden z nejnovějších trendů na realitním trhu.
Hlavní výhody stagingu:
- zvýšit atraktivitu nemovitosti v inzerátech, tím zaujmout zraky většího počtu potenciálních kupců a zvýšit ohlas z inzerce
- vytvořit dobrý dojem z nemovitosti při fyzické prohlídce s klienty a ukázat její skutečný potenciál, který si mnoho lidí bez vizuální představivosti nedokáže vykreslit
VIRUTÁLNÍ STAGING
Díky virtuálnímu stagingu dokážeme získat z nemovitosti maximální potenciál, který nabízí. Kupující si díky němu dokáže daleko lépe představit, jakým stylem může proběhnout rekonstrukce daného objektu. Většinou se tato služba využívá v objektech před rekonstrukcí nebo u developerských projektů. U developerských projektů je to prakticky jedna z mála hmatatelných věcí, jak si představit svoje nové bydlení a co vlastně konečný zákazník kupuje.
Virtual Staging využijí makléři pro vytvoření atraktivní prezentace nemovitostí:
- před rekonstrukcí,
- zdemolovaných nemovitostí,
- těch, v kterých stále ještě někdo bydlí a které realitní makléři chtějí prodávat ve stavu, jak by v ideálním případě mohly vypadat.
O inzeráty s virtuálním stagingem je o 300 % větší zájem, právě proto, že se konečnému klientovi tato prezentace velmi líbí. A to se vyplatí.