Individuální prodejní strategie
Každý úspěšný člověk ví, že je důležité mít cíle a plány. Je důležité mít svůj vlastní podnikatelský plán, který bude dále členěný na dílčí plány, které se budeme snažit co nejefektivněji plnit. Tato samotná strategie platí i při prodeji nemovitostí. Spousta makléřů a prodávajících s prodejní strategií vůbec nepracuje, a to je chyba! Snaží se co nejdříve inzerovat nabídku na realitních serverech, aby našli co nejrychleji zájemce, který nemovitost koupí. Tímto způsobem to řeší 70 % lidí a zbytečně přichází o své peníze, které roky investovaly do vlastní nemovitosti a není to zrovna málo. Je důležité vytvořit plán v čase. Co to znamená? Určit si strategii a body, při kterých můžeme zlevnit svoji nemovitost a o kolik. Stačí si načrtnout časovou osu a popřemýšlet a určit si pevná pravidla nastavení cenové hranice.
Je důležité taktéž nepovolit nátlakům různých investorů, řídit se právě svojí pevně stanovenou strategií. Pokud chci prodat za co nejvyšší cenu, prodejní strategie musí být daná a striktní. Jak vypadá taková strategie? To vám vysvětlím až na osobní schůzce.
Cílová skupina kupců
To, že každá nemovitost není pro každého je nám asi jasné. Mým úkolem je vymyslet individuální strategii a potencionální skupiny cílových kupujících. Občas to není snadné, ale s týmem odborníků na to vždycky přijdeme a zatím se nám to daří velice dobře. Dám vám úplně banální příklad. Pokud bych prodával chalupu v Krkonoších, mojí cílovou skupinou budou především úspěšní podnikatelé ze středních Čech a okolí Prahy, abych dokázal majiteli vydělat peníze na víc. Zdá se to jako malicherná věc, ale je třeba nad svojí cílovou skupinou přemýšlet do detailu.
Online marketing
To, že se svět přesunul a bude stále rychleji přesouvat na internetové platformy a sociální sítě je realitou, ať už se nám to líbí nebo ne. Mně se to tedy nelíbí, ale je potřeba své podnikání přizpůsobit, především díky dynamickým změnám na realitním trhu a ve společnosti. Při prodeji nemovitosti pracuji s týmem odborníků, online marketéry, kteří jsou v tomto typu marketingu absolutní profesionálové. Díky individuální prodejní strategii, výběru cílové skupiny kupujících a přesnému cílení, dokážeme zacílit přesně ty klienty, kteří jsou našimi potencionálními kupujícími. Zdá se to jako banalita, ale máme tuto službu změřenou a funguje velice dobře. Pokud chceme prodat za co nejvyšší cenu, je to velká propletená síť x desítek procesů, které se musí dodržet a splnit. Vzhledem k tomu, že se chci neustále v mém podnikání zdokonalovat, začal jsem studovat nad rámec seberozvoje, vysokou školu ekonomie a podnikání.
Já neprodávám nemovitosti bez hlavě, jen aby to bylo co nejrychleji na webových portálech, ale jsem perfekcionista a analytik, proto promýšlím všechny kroky několikrát do předu. Snažím se na prodej nemovitosti dívat z více úhlů pohledu.